Events

­
PIRKTI BILIETUS
Premjera 2019

Pagal Johanną Wolfgangą Goetheʼę
Režisierius Jan Klata
Scenografas, kostiumų dailininkas Miroslaw Kaczmarek
Choreografas Maćko Prusak
Režisieriaus asistentas Matej Synak

Vaidina: Jan Teplý, Tereza Dočkalová, Kamila Trnková, Jan Vlasák, Vendula Fialová, Ondřej Veselý, Adam Vacula, Jan Hušek, Ivana Wojtylová, Jakub Albrecht, Tomáš Dianiška, Martin Hruška

Trukmė 3.10 (su pertrauka)

Vienas išskirtiniausių šiuolaikinių Europos teatro režisierių ir vienas labiausiai provokuojančių bei svarbiausių Europos kultūros kūrinių…

Visi turime savąjį suvokimą, kas yra blogis – kai kurie stengiamės jį pripažinti, kai kurie ciniškai juo naudojamės, kai kurie žavimės, kai kurie to nesuvokdami juo sekame. O koks šių laikų gėrio suvokimas? Ką šiuolaikiniam pasauliui byloja pasakojimas apie atkaklias Fausto žmogiškumo paieškas ir pastangas atskleisti gyvenimo bei gamtos dėsnių esmę? Ar dar egzistuoja viltis?

Teatro repertuaras kuriamas narpliojant ir sprendžiant temas, kurios yra (ar turėtų būti) socialinių, kultūrinių bei meninių pokalbių objektas.

© Peter Neubert

PIRKTI BILIETUS
Premjera 2017

Pagal Aleksandrą Ostrovskį
Režisierius Dmitry Krymov
Scenografė, kostiumų dailininkė Anna Kostrikova
Šviesų dailininkas Ivan Vinogradov
Choreografas Anatoly Voinov
Režisieriaus asistentas Mukhanov Konstantin

Vaidina: Marya Smolnikova, Evgeny Startsev, Sergey Melkonyan, Konstantin Mukhanov, Mikhail Umanets, Kristina Vlasova, Elizaveta Yuryeva, Vadim Dubrovin, Rustam Eivazov, Alina Khadzhevanova, Arkady Kirichenko, Maxim Maminov

Trukmė 2.40 (su pertrauka)

Istorijos centre – „rusiškoji Karmen“, tik ji apsupta ne romantiškų toreadorų ir karinių įsakymų nepaisančių kareivių, o griežtai hierarchinės ir žiaurios verslo žmonių komandos keistais, išgalvotais vardais. Tai leidžia žiūrovui žvelgti į juos kaip į rusiškos juodosios komedijos del arte veikėjus, o į A. Ostrovskį – kaip į ypatingo rusų dramos žanro protėvį.

Režisierius spektaklyje grąžina žiūrovą į A. Ostrovskio laikus, o pastatymo žanrą priskiria „rusiškajai juodajai komedijai del arte“. Pačioje pjesėje nebuvo jokių comedia del arte ženklų, o XIX a. perteikiamas taip šiuolaikiškai ir moderniai, kad atrodo, lyg laikas būtų sustingęs kažkur tarp užvakar, šiandien ir rytoj.

© Natalia Cheban

PIRKTI BILIETUS
Premjera 2019

Pagal Williamą Shakespeareʼą
Režisierė, scenografė, kostiumų dailininkė Agata Duda-Gracz
Šviesų dailininkas Katarzyna Łuszczyk
Kompozitorius Łukasz Wójcik
Choreografas Tomasz Wesołowski
Režisieriaus asistentai: Karina Grabowska-Fiałek, Aleksander Kaźmierczak, Karolina Przystupa, Wiktor Stypa

Vaidina: Dorota Abbe, Bożena Borowska-Kropielnicka, Antonina Choroszy, Marta Herman, Alicja Juszkiewicz, Anna Langner, Małgorzata Łodej-Stachowiak, Anna Mierzwa, Julia Rybakowska, Łukasz Chrzuszcz, Michał Kocurek, Mateusz Ławrynowicz, Andrzej Niemyt, Bartosz Nowicki, Dawid Ptak, Jan Romanowski, Łukasz Schmidt, Ildefons Stachowiak, Mariusz Zaniewski

Trukmė 3.20 (su pertrauka)

Saugokitės, eiliniai žmogeliai, nenusakomi individai, neturintys to ypatingojo kažko, ponai vidutinybės, normalūs, vidutiniški duonos žiautarokai, prasčiokai, kasdieniai šykštuoliai; saugokitės, jūs, vadinamieji piliečiai, jūs, kaimiečiai, kaimynai, broliai ir visi, kurių dauguma!
Aš esu Hamletas, ak kaip elegantiškai išspardysiantis jūsų subines!
Aš esu Hamletas, pasiimsiantis viską, kas jūsų; viskas, ką turite, yra mano ir man, nes aš pernelyg gerai jus pažįstu!
Aš esu menininkas, pakilsiantis virš jūsų niekingumo, vis pilnesnis ir pilnesnis savęs!
Aš esu asmeninės didybės klyksmas, užguitas motinų primityvumo!
Aš esu monstrais virtusių tėvų įpėdinis!
Aš esu Hamletas ir aš surežisuosiu jums jūsų vertą pasaulį!

© Jakub Wittchen

PIRKTI BILIETUS

Premjera 2012

Pjesės autorius M. Betsuyaku
Režisierius K. Kiyama
Scenografas M. Ishii
Kostiumų dailininkas A. Higuchi
Šviesų dailininkas M. Sakurai
Kompozitorius H. Ide
Režisieriaus asistentas K. Ogasawara

Vaidina: Y. Yoshino, G. Mori, M. Matsumoto, T. Washisu, S. Yamaguchi, J. Arai, C. Hashimoto, A. Miyauchi, M. Suzuki, M. Ohashi

Trukmė 1.40 (be pertraukos)

Teatro kompanija „Natori“, vadovaujama T. Natori, kuria teatro, šiuolaikinio šokio, kino ir kitokius meninius pastatymus. Pastaruosius porą dešimtmečių „Natori“ kūrė dr. Mitsuya Mori režisuotus H. Ibseno pjesių pastatymus, pasižyminčius aiškia originalo interpretacija ir inovatyvia išraiška. Šie pastatymai sulaukė didelio pripažinimo Japonijoje ir yra vadinami „naujuoju Ibsenu“. Nuo 2009 m. „Natori“ pradėjo bendradarbiauti su Minoru Betsuyaku – vienu iškiliausių Japonijos dramaturgų. „Godo atvyko“ – jau trečiasis „Natori“ pastatytas spektaklis pagal M. Betsuyaku pjesę.

Becketto „Belaukiant Godo“ – vienas reikšmingiausių XX a. dramaturginių kūrinių. Jo personažai, rodos, pakibę laike, įkalinti Godo laukime. Susitikimas su juo neva turėtų egzistencijai suteikti prasmę. Ir štai atsakymas į klausimą, kankinantį europietiškąją civilizaciją – kas gi nutiks, kai Godo visgi pasirodys, netikėtai mus pasiekia iš Japonijos.

 ©  Matsumoto Kazuyuki

PIRKTI BILIETUS

Premjera 2012

Pjesės autorius M. Betsuyaku
Režisierius K. Kiyama
Scenografas M. Ishii
Kostiumų dailininkas A. Higuchi
Šviesų dailininkas M. Sakurai
Kompozitorius H. Ide
Režisieriaus asistentas K. Ogasawara

Vaidina: Y. Yoshino, G. Mori, M. Matsumoto, T. Washisu, S. Yamaguchi, J. Arai, C. Hashimoto, A. Miyauchi, M. Suzuki, M. Ohashi

Trukmė 1.40 (be pertraukos)

Teatro kompanija „Natori“, vadovaujama T. Natori, kuria teatro, šiuolaikinio šokio, kino ir kitokius meninius pastatymus. Pastaruosius porą dešimtmečių „Natori“ kūrė dr. Mitsuya Mori režisuotus H. Ibseno pjesių pastatymus, pasižyminčius aiškia originalo interpretacija ir inovatyvia išraiška. Šie pastatymai sulaukė didelio pripažinimo Japonijoje ir yra vadinami „naujuoju Ibsenu“. Nuo 2009 m. „Natori“ pradėjo bendradarbiauti su Minoru Betsuyaku – vienu iškiliausių Japonijos dramaturgų. „Godo atvyko“ – jau trečiasis „Natori“ pastatytas spektaklis pagal M. Betsuyaku pjesę.

Becketto „Belaukiant Godo“ – vienas reikšmingiausių XX a. dramaturginių kūrinių. Jo personažai, rodos, pakibę laike, įkalinti Godo laukime. Susitikimas su juo neva turėtų egzistencijai suteikti prasmę. Ir štai atsakymas į klausimą, kankinantį europietiškąją civilizaciją – kas gi nutiks, kai Godo visgi pasirodys, netikėtai mus pasiekia iš Japonijos.

 ©  Matsumoto Kazuyuki